Strony

niedziela, 22 lipca 2012

zakupy - Real, Paatal

Wczoraj wybrałam się na zakupy do Reala, ale nie przewidziałam, że będą mieli tak dużą ilość przecenionych kosmetyków. W asortymencie znajdziemy na pewno Bielendę, Ziaję, Syoss i całe mnóstwo innych kosmetycznych produktów.

- chusteczki z TIPa, kosztują niecałe 4zł, używam ich przy poprawianiu makijażu, czyszczeniu opakowań kosmetyków itp.

- moja ukochana matująca maseczka z glinką zieloną od Bielendy - kosztowała ok.3zł.



- płyn dwufazowy do demakijażu oczu. Było kilka wersji,  wybrałam ten wzmacniający rzęsy. Koszt to 7zł (z tego co wiem mają być również dostępne w Biedronce)



- maszynki Bic, 5zł 

- Ziaja, zestaw płynów do higieny intymnej - ceny nie pamiętam, ale pewnie coś ok.5-6zł 

nowa Viva do poczytania na drogę 

Z kolei dziś odebrałam małe zamówienie z Paatal (przypominam,że do końca lipca nic nie płacimy za paczkomaty). Zamówiłam sobie cienie z Manhattanu w pięknych odcieniach szarości.

 cienie pięknie się mienią, mają dość dobrą pigmentację i rewelacyjną cenę




 jako gratis otrzymałam pigment w ślicznym, zielonkawym odcieniu

 u góry zdjęcie z bazą, którą również nabyłam z tym zamówieniem



 - mój pierwszy produkt marki Ingrid, baza pod cienie - jestem jej bardzo ciekawa, ale świetnie sprawdziła się przy pigmencie, który dostałam






Kupione przeze mnie produkty znajdziecie tu:
http://paatal.pl/pl/makijaz/cienie_do_powiek/manhattan_elegance_paletka_cieni_silver_effects.html
http://paatal.pl/pl/makijaz/cienie_do_powiek/ingrid_shadow_base_kremowa_baza_pod_cienie_6_5g.html

8 komentarzy:

  1. Ciekawe jak się baza sprawdzi. Ja od długiego czasu używam ArtDeco ale jak Ingrid się sprawdzi to po co przepłacać. Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy, Bielenda płyn muszę kupić, ale poczekam na promocję w Biedronce będzie za 5,99:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też zawsze używałam bazy z artdeco, ale ostatnio nie widziałam jej w sklepach internetowych (a nie chcę przepłacać w Douglasie) więc skusiłam się na Ingrid. Recenzja za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te chusteczki z Tipu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z sypkimi Collection 2000 nie polubiłam się, bardzo podobają mi się cienie Manhattan :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam te chusteczki Tip i u mnie się nie sprawdziły wole te żółte z reala

    OdpowiedzUsuń