Strony

niedziela, 8 lipca 2012

Nivea visage, seria pure effect

O płynie do demakijażu z tej serii możecie poczytać tu: http://mybigshopping.blogspot.com/2012/06/nivea-dwufazowy-pyn-do-demakijazu.html
Niestety nie tylko on nie przypadł mi do gustu :(


NIVEA® PURE EFFECT STAY CLEAR TONIK OCZYSZCZAJĄCY dzięki formule nie zawierającej alkoholu i wzbogaconej minerałami morskimi, pomaga zapobiegać niedoskonałościom skóry (pryszczom i wągrom).
  • Oczyszcza i odświeża cerę
  • Usuwa nadmiar sebum i wszelkie zanieczyszczenia, nie wysuszając skóry
EFEKT: idealnie świeża i czysta cera.

Jeśli chodzi o tonik oczyszczający, wyrządził mi najmniej szkód. Nie piecze, nie podrażnia - praktycznie nie robi nic. Nie pozostawia skóry jakoś bardzo odświeżonej, nie zauważyłam też zmniejszenia ilości zaskórników ani zmatowionej cery. Ma dość przyjemny zapach i to chyba jego jedyna zaleta.
Zużyłam już prawie całą butelkę i na pewno nie kupię ponownie tego produktu.
Tonik kupiłam za 10zł (promocja w Rossmannie)




NIVEA® PURE EFFECT WASH OFF ŻEL DO MYCIA TWARZY zawiera beztłuszczową formułę, wzbogaconą morskimi minerałami, która pomaga zapobiegać powstawaniu zanieczyszczeń działając na dwa sposoby:
  • Skutecznie usuwa pozostałości makijażu i nadmiar sebum
  • Łagodnie oczyszcza skórę, nie wysuszając jej
EFEKT: skóra jest oczyszczona i przyjemnie gładka.
NIEKOMEDOGENNY (nie zatyka porów)
Przebadany dermatologicznie
Cena: około 16,19 zł

Żel do mycia twarzy z tej serii również kupiłam w Rossmannie za 10zł. Podobnie jak płyn do demakijażu, wywołał on u mnie pieczenie i podrażnienie, zwłaszcza na policzkach. Praktycznie od razu po nałożeniu musiałam go zmywać, ponieważ pieczenie było nie do zniesienia. To zdyskwalifikowało go już od samego początku.


Nigdy więcej takich produktów :(

1 komentarz:

  1. Naczytałam się już wcześniej o podrażnianiu skóry przez tę serię NV. Mimo, że ceny tych kosmetyków czasami kuszą, to troszkę obawiam się ich działania :(

    OdpowiedzUsuń