Strony

sobota, 28 lipca 2012

małe zakupy i nowe centrum dowodzenia :)

Od wczoraj przeprowadzam się w nowe miejsce, póki co żyję w wielkim bałaganie, ale powoli się ogarniam :) Na początek małe zakupy z apteki:

- Bioderma, 250ml



- nafta do włosów


- mały gratis od miłej pani farmaceutki

- kolejna odżywka Jantar, tym razem postaram się stosować ją regularnie


i moje nowe centrum dowodzenia:


niestety nie mam tu póki co internetu stacjonarnego więc mały komputerek z mobilnym netem bardzo mnie w tych dniach ratuje. 
Postaram się w najbliższych dniach wrzucić denko :)

5 komentarzy:

  1. też by mi się przydał laptop:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o fajny fajny , ja oszukuje nowego aparatu

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba i ja kupię "Jantar".
    Większość blogerek bardzo chwali tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogłabym zadac Ci niekosmetyczne pytanie?
    Na zdjęciu widzę samsunga gt s3350. Kilka dni temu dostałam ten telefon,ale mam problem. W zestawie nie miałam kabla USB więc dokupiłam. Podłączyłam do laptopa i pojawiła mi się informacja,że potrzebne są sterowniki. Proszę powiedz mi,czy w Twoim zestawie była jakaś płyta? Chciałam przegrac z laptopa piosenki i parę zdjęc i nic z tego. Laptop nie wykrywa telefonu a ja nie wiem co z tym fantem zrobic :( Przepraszam,że zaśmiecam bloga takim komentarzem ale nie mam kogo zapytac :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o telefon,to blackberry, nie samsung.

    OdpowiedzUsuń