Strony

niedziela, 1 listopada 2015

luźny post na koniec tygodnia

Mamy listopad :) Dziś zapraszam na luźny post, będzie trochę o książkach, nowych kosmetykach i jedzonku :) Chciałam tu jeszcze wrzucić filmy, które polecam i które ostatnio obejrzałam, ale jest ich sporo więc napiszę o nich innym razem.
W Biedronce kupiłam książkę ,,Zakazane imperium''. Kosztowała tylko 8,99zł
 W bibliotece wyszperałam ,,Uwikłanie'' Miłoszewskiego i ,,Alibi na szczęście'' Ficner-Ogonowskiej.
 kilka gazet, do Glamour dodawane były lakiery, mi trafił się Vipera nr 405

 farba od L'Oreal, którą zdążyłam już zużyć
 odżywka do rzęs la luxe, kupiona w Lidlu za ok.9zł
 płatki z Lidla
 chusteczki nawilżane
 nowy kwiatek do domku
 naszła mnie faza na gotowanie (bo na jedzenie fazę mam zawsze) :)


 w Lidlu była promocja na czekolady
 zupa szpinakowa, pierwszy raz robiłam i była pyszna

 Miłego dnia :)

1 komentarz: