Strony

sobota, 14 listopada 2015

zakupy na początek weekendu :)

Miały być zakupy z Rossmanna, ale póki co nie będzie. Nazbierało się trochę innych więc o nich w pierwszej kolejności, co nie zmienia faktu, że jak tylko wstanę wędruję do Rossmanna w poszukiwaniu pudrów, korektorów, podkładów itp. w atrakcyjnych cenach :)
Na pierwszy rzut Biedronka - pisałam już, że bardzo baaaardzo lubię tam robić zakupy? Zawsze można znaleźć coś fajnego. Tym razem kupiłam naklejki na ścianę do pokoju synka (ok.9zł). Do wyboru były różne wzory, nie tylko dziecięce.
 Przecenili termometr bezdotykowy z 50zł na 35zł. Planowałam taki kupić więc skorzystałam z okazji. Przydatna rzecz w każdym domu - mierzy temperaturę ciała, pomieszczeń i napojów.
 dla bliźniaków mojej siostry wzięłam pachnące markery, niecałe 4zł sztuka
 Jeśli jeszcze nie widziałyście - od 7 grudnia ponownie w sprzedaży będą kule led. Cena 5zł wyższa niż ostatnio, ale moim zdaniem i tak warto. Ja załapałam się na jedne w poprzednim ,,rzucie'' i jestem bardzo zadowolona z efektu jaki dają. Na pewno będę polować na kolejne :)
w Lidlu dokupiłam jeszcze dwie maseczki Soraya, polecam spróbować - tylko 1,49zł sztuka
Zakupy z Super-Pharm - skromnie bo tylko dwie farby do włosów. Trwa promocja 1+1 gratis na koloryzację włosów i za obie zapłaciłam 20zł.
 W Yves Rocher kupiłam waniliowy peeling do ciała, miałam go już kilkakrotnie i uwielbiam. Zapłaciłam ok.15zł.
 gratisy ze sklepu
 kupiłam też polecaną wodę kokosową - 100ml za 39,90zł
będzie mi przypominać o lecie :)
 dokupiłam jeszcze krem do rąk i paznokci. Ze zniżką zapłaciłam ok.10zł
 gratis dostałam owieczkę - trafiła do Olkowego królestwa
 Odwiedziłam też Ikeę. Kupiłam sporo rzeczy do domu, których nie będę Wam pokazywać, same nudy (zasłonki, podkładki pod talerze, miski itp.)
Z rzeczy mniej przydatnych: dwie świece, jedna za 3zł, druga 2,50zł
 i kolejny przyjaciel synka - piszczący słonik
 odebrałam też od koleżanki literki z imieniem, zawisną jutro nad łóżeczkiem :)
 Polecić Wam mogę jeszcze książkę, przeczytałam w jeden dzień:
 inne czytadła:
 Instyle z dodatkiem - błyszczykiem Celia z serii delice
 darmowa kawa z Empiku
Mam nadzieję, że mimo późnej godziny nie zrobiłam zbyt wiele błędów i da się to czytać :) Miłego weekendu :)

1 komentarz: