Strony

niedziela, 9 października 2011

Calvin Klein, dangerous

Dziś kilka słów o pomadce Calvina Kleina Dangerous :) Pochodzi ona z serii delicious luxury.




Zacznę od zalet:
- proste, ładne opakowanie
- pomadka bardzo dobrze nawilża usta
- bez błyszczyka nadaje efekt ,,mokrych'' ust
- dość długo się trzyma 

Wady:
- nieciekawy,buraczkowy kolor, który moim zdaniem postarza
- dość ciężko rozprowadza się na ustach
- zostawia ślady

Moja ocena: 3/5. Mimo to,chętnie wypróbowałabym inny kolor :)

5 komentarzy:

  1. nie mój kolor, ale pomadka ma ładne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz ładne duże usta ;) ja też bym chciała takie ;) a co pomadki nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor fakt tez nie moj, ale pomimo to moze inny bardziej by ci przypadł do gustu
    ale w koncu to czerwien czy nie czerwien?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym to nazwała ,,zgniła'' czerwień. Również nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój kolor, nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń