Strony

sobota, 8 października 2011

oczyszczająco-tonizujące płatki do twarzy Avon

Płatki oczyszczająco-tonizujące pochodzą z serii clearskin professional. Szczerze mówiąc, spodziewałam się czegoś więcej po tej serii, a jej poszczególne produkty niestety bardzo mnie rozczarowują.
cena - 21zł
w opakowaniu znajduje się 45 płatków
Skład:
Aqua, Alcohol Denat., Glycolic Acid, Propylene Glycol, Dimethicone Copolyol, Glycerin, Thiodipropionic Acid, Polysorbate 20, Benzophenone-4, Ammonium Hydroxide, Benzophenone-9, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Ppg-26-Buteth-26, Capryloyl Glycine, Disodium Edta, Hexylene Glycol, Sarcosine, Cinnamomum Zeylanicum Extract, Parfum, Retinyl Palmitate, Biosaccharide Gum-1, Triticum Vulgare Germ Extract, Zinc Hexapeptide-11, Butylene Glycol, Tocopherol, Carbomer, Palmitoyl Oligopeptide, Palmitoyl Tetrapeptide-7


Zalety:
- wygodny sposób aplikacji, w opakowaniu znajdują się płatki nasączone tonikiem i do oczyszczania nic nam już więcej nie potrzeba. Dobre rozwiązanie, np. podczas wyjazdu.

Wady:
- nieprzyjemny zapach, który długo utrzymuje się na skórze
- nie zauważyłam żeby płatki te jakoś szczególnie oczyszczały moją skórę. Mimo używania ich i tak na mojej buzi pojawiały się czasami wypryski
- alkohol w składzie, który podrażnia buzię
- cena wysoka jak na 45 płatków. Przeciętny tonik kosztuje nieco mniej, a starczy nam na dłużej
- nie zauważyłam też cudownego efektu wygładzenia, który jest jedną z obietnic producenta

Nie kupię ponownie.
Moja ocena: 1/5

3 komentarze:

  1. niestety bubel:(
    ja dostałam po tej serii wysyp pryszczy zeszta pisalam o tym ja nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka je miała, u niej powodowały straszne podrażnienia na skórze. Szkoda, że u Ciebie też się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam (nie)przyjemności i raczej mieć nie będę :)

    OdpowiedzUsuń