Strony

poniedziałek, 3 października 2011

małe zakupy i wygrane rozdanie :)

Kupiłam ostatnio kilka rzeczy, o których zapomniałam Wam napisać we wcześniejszych postach:
1. pierścionek z Carry - 6,99zł 
 2. mydło z Rossmanna - niecałe 3zł
 3. bardzo ciepłe kapcie-mokasyny, kupione w Realu. Idealne na zimę i mega mięciutkie:)
4. płyn do higieny intymnej, Avon
 5. farba Palette 10 min. color, w promocji z Naturze za ok.8-9zł


Muszę się od razu pochwalić, że wygram rozdanie na blogu:
http://kosmetyki-orlicy.blogspot.com/
Bardzo się cieszę, a różowy zestaw na pewno mi się przyda :) To dla mnie duże pocieszenie po ostatniej przygodzie, jaką miałam z nieudaną wymianką ;)

6 komentarzy:

  1. nieudaną wymianką? A co takiego Cię kochana spotkało? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z wymianką miałam inne niemiłe przeżycie, aczkolwiek przesyłka z tym co miałam dostać zagnięła w trakcie dostarczenia. A więc ja wysłałam produkty a w zamian nie dostałam nic.. tylko kilkanaście złoty w plecy.. No ale coż, nie należy się zrażac, bo są osoby uczciwe, sama doświadczyłam to na swojej skórze i miałam kilka bardzo miłych wymianek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mam jeszcze takie malutkie pytanie :) ile zapłaciłaś za numer ' Zwiercidła ' z kalendarzem? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :)
    A tak w ogóle to pierścionek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy zestaw gratuluje:)
    zakupy udane jak zawsze sporo tego kupujesz:P
    ja w tym meisiacu nie moge nic:(cholerka:(;/

    OdpowiedzUsuń