Strony

sobota, 21 stycznia 2012

Avon, (nie)profesjonalna paleta korektorów

 Jilian Dempsey Professional Corrector Palette








mój odcień: dark

,,Profesjonalna paleta korektorów to zestaw czterech starannie dobranych odcieni o lekkiej kremowej formule, które gwarantują natychmiastowy efekt idealnej cery bez niedoskonałości, cieni czy zaczerwienień. Dostępny w dwóch odcieniach : do jasnej i ciemnej karnacji.
Cena: 30zł / 4ml''

 Moim zdaniem, jest to bubel jakich mało. W moim wypadku nie sprawdził się zupełnie
- korektory mają tępą konsystencję, ciężko je rozprowadzić
- krycie jest minimalne
- wysuszają
- mam wrażenie, że zamiast kryć, jeszcze bardziej podkreślają różne defekty
- cena nie zachęca
 
Nie polecam, nawet największym miłośniczkom Avonu.

4 komentarze:

  1. nie miałam, ale raczej się nie skuszę, bo jakoś ostatnio nie przepadam za Avonem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, ale słyszałam strasznie duzo negatywów na temat tych korektorów. Na 100% nie kupię sobie, bo nawet dziadosko wyglądają;D Zdecydowanie bardziej polecam Ci korektory z OriFlame w paletce małej.

    OdpowiedzUsuń