Strony

niedziela, 1 stycznia 2012

BeBeauty, peeling do ciała borówka

Wiem,że o tym peelingu powstało już milion innych recenzji,ale jestem tak zadowolona z tego produktu, że postanowiłam jeszcze coś dodać do tych opinii :)



pojemność - 200ml
kupiony w Biedronce za ok.6zł

Zalety:
- cudowny zapach, pachnie tak, ze chciałoby się go zjeść :)
- cena
- wygładza skórę

Wady:
- nieporęczne opakowanie
- konsystencja nieco wodnista
- mało wydajny, mi starczy na jakieś 5 użyć
- dostępność

Nie jest to zbyt mocny peeling, ale ponieważ nie przepadam za takimi, to ten tym bardziej przypadł mi do gustu.Jeśli będzie jeszcze okazja, to na pewno kupię ponownie.

6 komentarzy:

  1. Musze go sobie kupić :)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ale ten o zapachu mango, żałuję tylko, że nie ma ich w stałej ofercie sklepu

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo postów powstało o tych masełkach i peelingach a ja ich nie używałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi normalnie on śmierdzi,ale taki na szybkie użycie jest fajny :P

    OdpowiedzUsuń