Strony

poniedziałek, 16 stycznia 2012

małe zakupy

Dziś zanosiłam telefon do serwisu i przy okazji zajrzałam do Super-Pharm w poszukiwaniu kremu do rzęs L'biotica. Tym razem udało mi się go znaleźć, chociaż mieli jeszcze tylko kilka na półce. Kupiłam dwa ponieważ obecnie kremy te sprzedawane są w zestawie. Po wielu pozytywnych opiniach,z którymi się spotkałam, nie mogłam sobie go odmówić :) Recenzję napiszę za jakiś miesiąc.






 Listonosz przyniósł mi dziś nowy odtwarzacz, prezentuje się tak:
Zależało mi na dużej pojemności,a  ten ma aż 4 GB.
Gdyby ktoś był zainteresowany,to wystawiłam na Allegro swój stary odtwarzacz marki Apple:
http://allegro.pl/ipod-apple-i2061463376.html
Dobrze się sprawował, ale tak jak pisałam - potrzebowałam już czegoś o większej pojemności :) Zapraszam na aukcję :)

8 komentarzy:

  1. Ciekawe jak u ciebie sprawdzi się ten krem :) i ciekawe czy jest lepszy od samego olejku rycynowego

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam odżywkę my secret i też czekam na efekty. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana myślałam nad tym kremem do rzęs ale trochę nie wierzę w efekty poczekam na twoją recenzję już się nie mogę doczekać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnych recenzji zaraz przejrzę jak mówisz że są efekty przed i po zaintrygowałaś mnie tym:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować ten krem do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń