Strony

niedziela, 8 stycznia 2012

mini zakupy

Wczoraj spędziłam kilkanaście minut w galerii bałtyckiej (więcej się nie dało bo groziłoby to staranowaniem przez osoby spragnione wyprzedaży). Byłam świadkiem kilku bitew, podczas których panie ochoczo wyrywały sobie jakieś szmaty, a ich mężczyźni kibicowali im z boku. Miałam listę zakupów z Super-Pharm, natomiast po zobaczeniu kolejki na ok.40-50 osób, poddałam się. Ruszyłam się do Rossmanna, a w zasadzie byłam pchana przez tłum za mną :) Kupiłam dwie rzeczy, obie przecenione. Z odżywki do włosów jestem póki co bardzo zadowolona, nawilża włosy i sprawia, że lepiej się układają i łatwiej rozczesują. Żel z kolei ma bardzo przyjemny zapach i kosztował jedyne 3,50 :)
odżywka - 200 ml, cena: 4,99
żel - 300 ml






Uważajcie na siebie w sklepach ;)

5 komentarzy:

  1. muszę się bardziej przyjrzeć isanie:)
    masakra jakaś się dzieje na tych wyprzedażach, stare baby gorzej się zachowują niż małolaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywkę miałam nie byłam z niej tak strasznie zadowolona,ale mi się wydaje że dam jej drugą szanse,bo moje włosy się troszkę zmieniły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tych kosmetyków może kiedyś wypróbuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. też się skusiłam na eż żel :D

    OdpowiedzUsuń