Strony

wtorek, 27 października 2015

w poszukiwaniu bielizny ciążowej

Dziś nietypowy post bo będzie o bieliźnie dla kobiet w ciąży i karmiących. Mam już prawie całą wyprawkę dla mojego synka, dziś wybrałam się więc na poszukiwania kilku rzeczy dla siebie - szczególnie biustonoszy i koszulek z możliwością karmienia niemowlęcia.
Na początku poszłam do mniejszych sklepów, gdzie albo nie było nic, ale wybór był niewielki. W jednym ze sklepów mieli tylko jeden model stanika z odpinanymi miseczkami i tylko w jednym kolorze. Zdesperowana wzięłam go, chociaż nie jest zbyt piękny. Wolałam nie zamawiać bielizny przez internet, tym bardziej, że do końca nie wiedziałam jaki rozmiar biustu mam obecnie. Przymierzyłam, okazał się dobry, ale zadowolona do końca nie byłam. Mimo ciąży chciałabym ładnie wyglądać i dobrze się czuć, a świadomość posiadania pięknej bielizny pod ubraniem zawsze poprawia humor.
 Zawiedziona pokręciłam się jeszcze trochę i w końcu trafiłam do salony Esotiq - i to był strzał w dziesiątkę! Przemiła Pani pokazała mi kilka modeli staników dla mam, w różnych kolorach i pomogła ustalić rozmiar biustu. Okazało się, że biust powiększył mi się o dwa rozmiary - uroki ciąży :) Wszystkie biustonosze piękne leżały, ale najbardziej zauroczył mnie komplet sygnowany przez Joannę Krupę:
Okazało się, że to co funkcjonalne, może być też piękne. Biustonosz ma odpinane do karmienia miseczki i jest bardzo wygodny.
góra - 109,99zł
dół - 49,99zł
Skusiłam się też na inny model, z serii maternity basic, z tego co pamiętam kosztował 89,90zł
 dokupiłam też kilka par fig (ok.32zł za 3 pary)
 w promocji znalazłam specjalne majteczki dla ciężarnych (ok.15zł/2 pary)
Na koniec przy kasie założono mi jeszcze kartę i dostałam rabat więc tym bardziej cieszę się z zakupów :)
Z kolei w innym sklepie udało mi się jeszcze znaleźć śliczną koszulkę do karmienia. Kosztowała 39,90zł, ale kupiłam ją w promocji -40%.
a następny post będzie już typowo kosmetyczny więc zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz