Strony

niedziela, 10 marca 2013

Alterra, krem na noc

Jak Wam minął dzień kobiet? Mi udało się wyłudzić w tym roku trzy kwiatki ;)

Pozostaję w temacie kwiatków bo krem na noc od Alterry pochodzi z serii anti-age orchidea i przeznaczony jest do skóry dojrzałej i wymagającej. Ja póki co nie jestem posiadaczką cery dojrzałej, ale zainteresował mnie skład i działanie tego kremu więc postanowiłam go wypróbować.
pojemność - 50ml
cena - ok.10zł
dostępność - Rossmann
 Pielęgnacja, która przywraca równowagę i rozpieszcza. Krem na noc Alterra został opracowany specjalnie do skóry dojrzałej i wymagającej. Dzięki bogatemu, intensywnie pielęgnującemu olejkowi arganowemu w połączeniu z olejem sojowym i masłem shea Twoja skóra zostanie zwitalizowana w ciągu nocy. Roślinna gliceryna dostarczy jej dobroczynnego nawilżenia, które pozostanie w niej na długo dzięki woskowi pszczelemu i olejowi palmowemu. Wartościowy ekstrakt z orchidei i olej z orzechów makadamia dostarczają Twojej skórze dodatkowej pielęgnacji. Ponadto olejek z wiesiołka dwuletniego i z awokado sprawiają, że skóra stanie się aksamitna w dotyku. Ekstrakty z liści miłorzębu japońskiego, naturalny koenzym Q10 oraz witamina E chronią przed wolnymi rodnikami i przeciwdziałają przedwczesnemu starzeniu się skóry. Delikatny zapach kwiatów rozpieści Twoje zmysły.


 Skład: Aqua, Alcohol, Glycine Soja Oil*, Glycerin, Cera Alba, Glyceryl Stearate, Simmondsia Chinesis Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Vitis Vinifera Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Sodium Citrate, Xanthan Gum, Rhus Verniciflua Peel Cera, Citric Acid, Parfum**, Sucrose Cocoate, Argania Spinosa Kernel Oil*, Helianthus Annuus Seed Oil*, Ginko Biloba Leaf Extract, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Tocopherol, Geraniol**, Ubiquinone, Vanilla Planifolia Frui Extract.
* z kontrolowanej biologicznie uprawy.
** z naturalnych olejków.


+ krem jet tani, w promocji zapłaciłam za niego ok.8zł
+ ma fajną, treściwą, gęstą konsystencję
+ dobrze się rozprowadza, szybko wchłania
+ cera jest po nim bardzo dobrze nawilżona, miękka
+ ma dość przyjemny,chociaż nieco ciężki, kwiatowy zapach
+ nie wysusza, nie podrażnia, nie zapycha - chociaż spotkałam się  takimi opiniami na Wizażu
+ wydajny
+-  plus za skład,oprócz tego alkoholu na drugim miejscu

Krem nie cieszy się zbyt dobrą opinią na Wizażu,co mnie dziwi bo u mnie sprawdzał się świetnie. Za tak niską cenę warto wypróbować. Myślę, że z przyjemnością do niego jeszcze wrócę i chętnie też wypróbuję inne produkty od Alterry

5 komentarzy:

  1. Fajny krem :D Może się skuszę, skoro uważasz że fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie tragedia nie polecam go bardzo wyczuwalny jest alkohol szczególnie nakładając go w okolicach oczu sprawił że dosłownie leciały mi łzy i piekło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na szczęście nic takiego nie miało miejsca, nawet pod oczami, gdzie mam szczególnie wrażliwą skórę

      Usuń
  3. Jeszcze nie używałam ich kremów, zobaczymy może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam i jakoś mnie na razie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń