Strony

niedziela, 24 marca 2013

zakupy,tym razem niekosmetyczne

Długo mnie tu nie było,ale problemy prywatne sprawiły,że nie miałam czasu ani ochoty na pisanie. Powoli wszystko wraca do normy, życie toczy się dalej, wybrałam się nawet na zakupy, które zawsze poprawiają choć trochę humor :)
Dziś niekosmetycznie - kolczyki kupiłam w Pepco za ok.3-4zł, frotkę i drugie kolczyki w Centro, ceny podane niżej. W Centro byłam pierwszy raz,ale czuję,że będę tam częstym bywalcem - mają spory asortyment, piękne ozdoby, torebki, buty, a wszystko w niskich cenach. Do końca marca kupując jedną parę butów, drugą dostajemy za pół ceny, a z ulotkami,które leżą przy kasie za zakupy płacimy -15%.


Chociaż za oknem śnieg, kupiłam dwie pary balerinek, mam nadzieję,że już niedługo będę mogła w nich spacerować.

W Pepco kupiłam bluzkę (20zł)
 W Housie skorzystałam z facebookowej promocji -30% i nabyłam żakiet (niestety kolor na zdjęciu jest oszukany). Po przecenie zapłaciłam za niego 56zł.
 W Cubusie kupiłam zwykłe, czarne spodnie z wąską nogawką. Dziś wszystko jest tam przecenione o 30%. Do końca kwietnia przy zakupie czterech par spodni, piątą dostajemy gratis, ale nie sądzę żeby mi się to udało ;)
Kupiłam też dwie szczoteczki elektryczne Oral-B. Pierwsza wersja to precision clear, druga - 3d white. Sobie zostawiłam tą drugą i jestem póki co bardzo zadowolona :) kiedyś używałam szczoteczki elektrycznej,ale gdy w sklepach zabrakło odpowiadających końcówek, to zrezygnowałam. Dziś końcówki pasują do większości więc nie powinnam mieć takiego problemu.
Zakupy kosmetyczne pokażę w kolejnym poście :)

1 komentarz: