Strony

środa, 13 marca 2013

zbiorcze zakupy

Odebrałam zamówione w Dzień Kobiet paczki - dotarły bardzo szybko, jedna już wczoraj. L'Occitane dalej się nie odzywa, po paczce ani widu ani słychu więc chyba odpuszczę...
Oprócz kosmetyków kupiłam nowy kalendarz, trwa przecena w Biedronce i zapłaciłam za niego ok.7zl
 Przesyłka od Yves Rocher - jak zwykle szybka, z gratisami i stwierdziłam,że na prawdę wolę zamawiać ich kosmetyki przez internet niż użerać się z niewykwalifikowanymi ekspedientkami. Zamiast gratisowego piórnika-szmatki dostałam trzy pełnowymiarowe kosmetyki, a do tego przesyłka z okazji Dnia Kobiet była darmowa.
Kupiłam kolejne opakowanie morelowego peelingu, bardzo go lubię
http://www.yves-rocher.com.pl/twarz/maseczki/3_minuty/peeling_morelowy
w promocji zapłaciłam za niego 14,90zł
 jako gratis dostałam płyn do demakijażu oczu z bławatkiem, którego używałam w zeszłym miesiącu i świetnie się spisywał
 kolejny gratis to płyn micelarny, którego cena regularna to 37zł
http://www.yves-rocher.com.pl/plyn_micelarny_do_demakijazu
 kupiłam też kolejne opakowanie płukanki malinowej do włosów
http://www.yves-rocher.com.pl/zestaw_do_pielegnacji_wlosow
 gratisowa próbeczka
 i szampon, który kupiłam w zestawie z płukanką za 24,90zł
 i mały prezent dla zamawiających ósmego marca:
http://www.yves-rocher.com.pl/lakier_do_paznokci
cena regularna - 9,90zł
mój kolor - czerwona pomarańcza
 Jako drugie otrzymałam zamówienie ze sklepu Lady make up
Z okazji dnia kobiet przesyłka była również darmowa
W końcu udało mi się kupić mój ulubiony puder matujący :)
http://www.ladymakeup.pl/sklep/essence-fix-matte-transparentny-puder-matujacy.html
cena - 14,99zł
 do tego dokupiłam dwa pędzle Elfa - pierwszy do pudru, mam już taki jeden, używam go od ponad roku i jestem bardzo zadowolona. Mimo częstego mycia z pędzelkami nic się nie dzieje, do tego są bardzo tanie
http://www.ladymakeup.pl/sklep/elf-total-face-brush-pedzel-do-pudru-1804.html
cena - 5,90zł

 będę też wypróbowywać pędzel  do podkładu
http://www.ladymakeup.pl/sklep/elf-foundation-brush-pedzel-do-podkladu-1801.html
cena: 6,50zł

na koniec - prezent od sklepu Weltbild, szkoda że zamykają ich księgarnie :(

11 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jakośi pędzelkow;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam,mam już z tej serii pędzel do pudru i jestem bardzo zadowolona z jego jakości

      Usuń
  2. Ale kobieto poszalałaś :) Musiałabym wypróbować taki pędzel do podkładu do mam flat topa i włazi w niego dużo produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego do podkładu sama jestem ciekawa bo nigdy nie używałam :)

      Usuń
    2. Mam ten pędzel i jest straszny. Robi bardzo duże smugi. Używam go tylko do maseczek. To taka cecha pędzli języczkowych, bo również ten z sephory tak robi :/
      do podkładu najlepiej sprawdzają się flat topy.

      Usuń
  3. Świetne zakupy. Jeszcze nic nie miałam z Yves Rocher. Muszę w końcu to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam zamawiać kosmetyki Y.R. na ich stronie, gdzie co tydzień są inne gratisy ;-)
    A Weltblid nie zamykają, tylko został sprzedany nowej spółce i będzie nadal funkcjonował tylko z poszerzonym asortymentem .. Ta bynajmniej wyczytałam na ich fanpejdżu :) Zakupki zrobiłas świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zamawiać na stronie YR, dbają o klienta, mi ostatnio oprócz dodatkowych kosmetyków dali bon na całe 50zł :)zawsze miło dostać coś w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten peeling z YR i mnie się nie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię robić zakupy w pepco :) nie tylko ciuchowe ale i kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń