Strony

piątek, 1 marca 2013

denko - aktualizacja

do końca lutego udało mi się zużyć jeszcze kilka produktów:
Isana, oliwkowe mydło w płynie - kupię ponownie
 chusteczki nawilżane Frotto z Lidla, kupię ponownie
 Eva natura, żel pod prysznic - raczej do niego nie wrócę bo nie do końca odpowiadał mi zapach
 żel do mycia twarzy Clean&Clear, świetny i wydajny produkt, kupię ponownie
 Avon, kredka do oczu black ice, już zamówiłam kolejną
 i na koniec krem pod oczy Avon, świetnie nawilżał, wygładzał i nie podrażniał. Polecam
a od jutra biorę się za pisanie recenzji bo w końcu będę miała trochę wolnego czasu :)

3 komentarze:

  1. Nie miałam żadnych z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten żel z Clean& Clear nadaje sie do cery tłustej i mieszanej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej :) ja mam cerę mieszaną i u mnie świetnie się sprawdził

      Usuń