Strony

niedziela, 24 marca 2013

ciąg dalszy zakupów

Jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne, to niewiele ich zrobiłam. Czekam na paczkę z Avonu i mam nadzieję,że na tym moje zakupy się skończą.
Rossmann - waciki, jednorazowe ręczniki i fajne czyściki do okularów
  Super Pharm - krem pod oczy od Lirene
 zestaw kosmetyków Soraya - balsam wyszczuplająco-antycelluitowy oraz żel pod prysznic
 w L'Occitane dostałam od przemiłej pani list powitalny i zestaw próbek


Jeśli chodzi o przesyłkę od tej firmy,to nie doczekałam się jej do dziś. Nikt nie odpowiedział też na dwa wysłane przeze mnie maile - tak się nie robi, jeśli nie dostałam obiecanej paczki,to powinnam chociaż doczekać się wyjaśnień. Tyle w temacie i więcej na temat tej firmy się nie wypowiadam :)

3 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę taki żel pod prysznic Soraya :) Balsam Soraya posiadam - ani on wyszczuplający ani antycelluitowy, ale za to fajnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj też bym poszalała na zakupach...ale szlaban zakupowy nadal działa (na szczęście)
    ciekawa jestem co też zakupiłaś w Avonie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie widziałam tego żelu Soraya z serii Piękne ciało, za to mam żel pod prysznic, krem i balsam do ciała. Musze powiedzieć, że balsam do ciała "Chocolate kiss" 3w 1 - wygładzanie regeneracja i nawilżanie jest niesamowity, bije wszystkie inne balsamy na głowę. A jego zapach.... cóż rozbudza wszelkie możliwe zmysły na tych lubieżnych kończąc. Ale pomijając cudny zapach, przy którym ciężko powstrzymać się od konsumpcji a wracając do samego balsamu to muszę powiedzieć, że jest delikatny, świetnie się wchłania i faktycznie spełnia zakładane 3 role. regeneruje, nawilża i wygładza.

    OdpowiedzUsuń