Strony

piątek, 8 marca 2013

oferty z okazji Dnia Kobiet

Kobietki,wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta :)
Sklepy starają się nas rozpieszczać i prześcigają się w różnych ofertach. Ja skorzystałam z dwóch, na więcej nie dam się namówić ;)

Sklep  http://www.ladymakeup.pl/  oferuje nam dziś bezpłatną dostawę. Ja skusiłam się na matujący puder Essence, którego wszędzie szukałam i nie mogłam ostatnio znaleźć oraz na dwa pędzelki marki Elf. Sklep ma korzystne ceny i wiele dobrych, a ciężko dostępnych niekiedy produktów więc warto skorzystać.


W Yves Rocher z kolei, jak zwykle do zamówienia dają fajne produkty gratis. Z trzech do wyboru zdecydowałam się na zestaw do demakijażu bo zawiera dwa produkty,które sprawdziłam i bardzo lubię. Do koszyka trafił też kolejny ulubieniec - morelowy peeling, szampon, malinowa płukanka, a jako kolejny gratis otrzymam lakier do paznokci. To jeszcze nie wszystko bo dostawa powyżej 39zł również jest bezpłatna - nic tylko kupować :)

Z tego co sprawdziłam,jest też bezpłatna dostawa w Golden Rose,ale obowiązuje ona przy zakupach powyżej 50zł.
A teraz pozostaje mi odpoczynek, dobre jedzonko, film i czekanie na paczki, dzięki którym Dzień Kobiet przeciągnie się jeszcze o kolejny tydzień ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz