Strony

poniedziałek, 5 września 2011

cienie Miss Rose

Paletkę Miss Rose kupiłam jakiś czas temu w sklepie ,,wszystko po 5zł''. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale skusiły mnie dość ładne kolory cieni. Do paletki dołączono także dwa róże, ale ich nie używałam i raczej nie będę.







 Zalety:
- piękne,perłowe kolory
- cena
- cienie nie zbierają się, nie rolują
- z bazą wytrzymały cały dzień
- dobra pigmentacja
- opakowanie może i tandetne, ale bardzo wytrzymałe
- nie osypują się przy nakładaniu

Wady:
- 2 ostatnie kolory cieni są prawie identyczne
- róże są tam moim zdaniem zupełnie niepotrzebne.Są tak wąskie, że ciężko byłoby je wydobyć pędzlem, a do tego brudzą się od cieni. Na pewno ich nie użyję.

Obym częściej natrafiała na takie ,,skarby'' po 5 zł ;) Z paletki jestem bardzo zadowolona,na pewno przyda się do wykonywania jesiennego makijażu.

2 komentarze:

  1. takie tanie i sie nie roluja??hmmdziwne zazwyzaj takie taniochy tak maja

    OdpowiedzUsuń
  2. a to faktycznie masz szczescie:)

    OdpowiedzUsuń