Strony

środa, 14 września 2011

H&M, eye-liner

Eye-liner kupiłam podczas wyprzedaży w HM, kosztował wtedy 5zł. Niestety nie mieli wówczas innych kolorów, złoty okazał się jednak strzałem w dziesiątkę. Pięknie wygląda na oczach i jest bardzo trwały.
pojemność - 7 ml
kolor - gold glitter 



Zdjęcia tego eye-linera pewnie nie raz przewinęły się podczas jakichś recenzji cieni. Nie jestem przekonana do kosmetyków z HM, ale lakiery i eye-linery mają na prawdę dobre :) W moich najbliższych HM'ach nie ma niestety kosmetyków więc nie wiem,czy teraz są jakieś dostępne. W przyszły czwartek wybieram się do Matarnii na otwarcie TK Maxxa, a tam HM jest dość dobrze zaopatrzony więc poszukam. Marzą mi się inne kolory bo póki co kolorystykę mam dość skąpą.
Dziś czeka mnie dość ciężki dzień, od rana załatwiam milion różnych spraw, a o 16 idę do pracy. Jest 12, a ja jestem już strasznie zmęczona :( Ciężko będzie mi się znów wdrożyć w wir pracy i uczelni. Jeszcze pół roku temu pisząc magisterkę byłam przekonana, że to moje ostatnie chwile z uczelnią, ale dziś wszystko się zmieniło. Wybieram się na studia uzupełniające, zaczynam studia doktoranckie. Przede mną dużo pracy, a jeszcze czas pomyśleć o przeprowadzce :(
Wracając jednak do tematu kosmetyków, Paatal nadal nie odpisał. Zmieniłam zdanie o tej firmy, niestety na niekorzyść. Nie bawi mnie odsyłanie produktu za 8zł na swój koszt bo jest to dla mnie nieopłacalne więc drugie masełko kokosowe zostanie. Wczoraj stwierdziłam,że żaden z produktów kupionych z Paatal nie ma daty ważności,czy to nie dziwne? Pisałam kiedyś do nich w sprawie współpracy, również nie uzyskałam odpowiedzi. Dwukrotnie jednak wrzucili linki do mojego bloga na swoją facebookową stronę, nawet nie pytając,czy mogą. Oczywiście nie mam nic przeciwko, ale wydaje mi się,że na takie coś przydałaby się zgoda.
Dość marudzenia, idę zrobić sobie duuużą kawę i mam nadzieję, że jakoś stanę na nogach ;) Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. a mi od zawsze podobał się złoty eye-liner, wygląda bardzo fajnie przy dobrym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  2. moja paletka hello kitty też z h&m ;)
    fajny ten eyeliner. i to jeszcze za 5zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładny :) zachęcam do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na moje rozdanie ! :)
    http://kornelaa.blogspot.com/2011/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń