Strony

piątek, 30 września 2011

cienie wet n wild

Cienie do kupienia tu:
http://paatal.pl/makijaz/cienie_do_powiek/wet_n_wild_podwojne_cienie_do_powiek_e91505.html
cena - 3,85zł



Cena świetna, z cieniami już niestety gorzej, a zwłaszcza z dość słabą pigmentacją. Plus jest taki, że cienie nie rolują się i nadają się jako cień bazowy. Same w sobie są bardzo jasne i na powiece mogłyby nie dać oczekiwanego efektu. Ogólnie ich nie polecam, mimo iż o firmie WetnWild słyszałam wiele dobrego.
Postanowiłam usunąć zakładkę bazarek. Niestety przy pierwszej wymiance miałam sporo problemów, nie otrzymałam od tej drugiej osoby tego, o co prosiłam. Wiem, że to fajny pomysł natomiast u mnie jakoś się nie sprawdził, a szkoda. Cała sytuacja jest głupia i zupełnie niepotrzebna i jest mi strasznie przykro. Dziś z powodu remontu na osiedlu nie będę mieć prądu, z kolei jutro wyjeżdżam do rodziców więc nowej notki spodziewajcie się w niedzielę. Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. oj nie dobrze ze sie nie sprawdził fajne sa wymiany jesli tlyko od drugiej strony przyhcodzi paczka, ja wiele razy zostalam oszukana i to na portalach typu szafa czy mc:(
    nie wszystkim mozna wierzyc:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, no tak to bywa, trzeba mieć ograniczone zaufanie.. Ja jakoś nie potrafię na tyle zaufać żeby skusić się na te wymianki, czasem to i lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurdę, przykro mi, że tak wyszło przy rozdaniu..

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, współczuje ;/

    zapraszam do mnie na bloga, będzie mi miło jeżeli dodasz mojego bloga do obserwowanych i pozostawisz komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zmiana nazwy bloga nie bedzie wyswietlało ci moich wpisów :(
    chyba pozostaje usuniecie starej nazwy i dodanie na nowo do obserwacji nowej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytałaś u kogoś o Naturę w Gdańsku - byłaś może w tej koło ETC na Zaspie? Przystanek tramwajowy Bajana. Lubię jeszcze tę na dworcu głównym, oczywiście jak nie ma tłumu ludzi... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I w dodatku moja imienniczka:) CO do maseczki z Biovax - jest moim zdaniem trochę przereklamowana, ale może mam złą wersję? Nie wiem. Stosuję dosyć regularnie (polecam wieczorem zacząć od jej nałożenia, a potem np. demakijaż, kąpiel, pielęgnacja, 20 min. zleci błyskawicznie;), ale nie zauważyłam spektakularnych efektów. Nawilża słabiej niż większość moich odżywek. I generalnie myję po niej włosy szamponem, bo szybciej się przetłuszczają jak tego nie zrobię... Widzisz, tak to jest z reklamą, Ty przejechałaś się na Wet, ja na Vax:P

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam dokładnie tą samą dwójeczkę! i keszcze dwie inne paletki... pigmentacja mnie tak denerwowała, że cienie pokruszyłam i wymieszałam z innymi :)

    OdpowiedzUsuń