Strony

niedziela, 4 września 2011

róż yves rocher

Produkt ten jest na pewno ostatnią zakupioną przeze mnie rzeczą z serii Luminelle w Yves Rocher. Okazał się totalnym niewypałem i skończył wsypany do mojego pudełeczka z innymi tego typu produktami.
pojemność - 4g
cena - ok.30zł, niestety nie znalazłam tego produktu na stronie YR, być może został wycofany



Zalety:
- brak

Wady:
- zbyt mały pojemniczek, do środka nie mógł się dostać żaden pędzel
- gąbeczka dołączona do opakowania była kompletnie bezużyteczna
- brzydki kolor brudnego brązu, na pewno nie wyglądał on na policzkach jak róż
- bardzo źle się rozprowadzał, tworzył smugi na policzkach
- opakowanie wyglądało dość ładnie, ale jest kartonowe, szybko się niszczy


A oto moje pudełeczko, do którego trafiają wszystkie niewypały pudrowe albo produkty, których opakowania się zniszczyły:
Taki system ma wielką zaletę - nic się nie zmarnuje, a dzięki wymieszaniu różnych produktów można uzyskać na prawdę świetny kolor.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz