Strony

poniedziałek, 26 września 2011

paletka cieni elf

Paletkę pokazywałam Wam ostatnio,kupiłam ją w TK Maxx za 19,90zł. Cena wydawała mi się bardzo dobra za 12 cieni i kredkę, w dodatku ładnie zapakowane. Niestety, bardzo się rozczarowałam.







Jak widać na zdjęciach, pigmentacja cieni jest bardzo słaba. Dawno już nie używałam tak kiepskich cieni, nawet baza niewiele tu pomaga. Poza tym cienie strasznie się osypują. Sam dobór kolorów nie podoba mi się, 3 z 12 kolorów mają prawie identyczny odcień.
Nieco lepiej jest z kredką, nie rozmazuje się, chociaż kolor mógłby być bardziej intensywny.
Jedynym plusem tej paletki jest ciekawe opakowanie w kształcie książeczki, z lusterkiem i instrukcją w środku. Samo opakowanie to jednak nie wszystko, powiem szczerze, że liczyłam na coś więcej.

3 komentarze:

  1. szkoda ze kiepskie bo ąłdne kolory maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że słabo działają bo taka paletka wygląda fajnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla niektórych prawie identyczne odcienie to plus. Malując możesz użyć wszystkich trzech i wtedy wychodzi bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń