Strony

poniedziałek, 19 września 2011

cudowne mydełko :)

Jakiś czas temu z ciekawości kupiłam mydło Polytar. Wcześniej nie słyszałam o nim, ale za to sporo się naczytałam o jego cudownych właściwościach. A że cena jak najbardziej zachęcająca, postanowiłam spróbować.
Mydłu kupiłam tu:
http://paatal.pl/pielegnacja_ciala/do_kapieli/polytar_mydlo_przeciwko_egzemie_luszczycy_i_zapaleniu_lojotokowemu_skory_100g.html
cena - 2,50zł
waga - 100g
Mydło zawiera wyjątkową mieszankę warzyw i minerałów skutecznych w walce ze schorzeniami skóry.


 Jest to mydło przeciw egzemie, łuszczycy i zapaleniu łojotokowemu. Od razu mówię, że na żadne tego typu choroby nie cierpię, nie wiem więc czy rzeczywiście mydło je leczy. Ja używałam go aby zlikwidować wypryski i pozbyć się śladów po nich, a do tego sprawdziło się idealnie. Odkąd używam tego mydła, nic nie pojawiło się na mojej twarzy. Buzia jest po nim zmatowiona, ale niestety nieco ściągnięta. Jedyną wadą, jaką w nim zauważyłam to okropny zapach, ale czego się nie znosi dla pięknej cery :) Polecam gorąco

2 komentarze:

  1. chyba po kazdym mydle buzia jest sciagnieta i mowisz ze takie efekty no prosze fajnie ze nic nie wraca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o takim mydełku można kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń