Strony

niedziela, 11 września 2011

niedzielne zakupy

Zamiast się uczyć robię wszystko żeby tego nie robić więc wybrałam się dziś do galerii na zakupy. W sumie nie szukałam niczego konkretnego, wpadłam do Super-Pharm, Rossmanna, H&M, w którym dorwałam magazyn na jesień.
Zakupy z Super-Pharm:
- eveline 3d slim, aktywne serum na brzuch i pośladki. Skusiła mnie cena - 10,87zł i pojemność - aż 250ml.
- peeling z serii Naturia od Joanny, który pewnie wszyscy już znajdą. Uwielbiam je i dziś skusiłam się na żurawinę, która jednak nie pachnie tak ładnie jak myślałam. Cena: 3,49 zł
- czepek pod prysznic za 3,99. Muszę się zaopatrzyć w większą ilość bo sprawdzają się idealnie gdy trzymam na włosach jakieś maseczki albo odżywki. Mam wrażenie, że pod wpływem ciepła kosmetyk wnika lepiej jeśli właśnie mam taki czepek na głowie :)



 Zakupy z Rossmanna:
- cleanic płatki kosmetyczne, aż 100 sztuk za 2,89zł
- bourjois płyn micelany za 11,99 (w promocji). Uwielbiam swój od AA, ale po wielu pozytywnych recenzjach zdecydowałam się spróbować. Pojemność: 250ml.
- nivea visage, tonik matujący za 8,99 (w promocji). Wydaje mi się,że już kiedyś go miałam, ale nie jestem pewna. Mam nadzieję, że chociaż trochę zmatowi moją skórę.
- garnier krem do rąk z miodem, w promocji za 4,49zł
- perfecta spa - mask-serum i scrub do stóp w saszetce za 2,49zł. Do rąk mi się sprawdził, może do stóp będzie równie dobry.








 A resztę dnia planuję spędzić na słoneczku, przeglądając gazety, w tym tę z H&M:


Miłej niedzieli :)

3 komentarze:

  1. hoho spore zakupy, a serum z eveline strzał w 10tke nie bedziesz zalowac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jakie super zakupy:) ja z kolei mogę Ci powiedzieć, że tonik z nivea super, też nie pożałujesz:-)) Pozdrawiam i życzę owocnego zużywania produktów:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować ten płyn z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń