Strony

sobota, 24 września 2011

prośba

Ostatnio rzadko piszę ponieważ pojawiły się problemy z moim mieszkaniem w Gdańsku. Muszę przeprowadzić się za kilka dni i znaleźć jakieś lokum do połowy października bo po tym terminie mam już zaklepane inne mieszkanko. W każdym bądź razie mam wielki problem ponieważ nikt nie chce wynająć mieszkania na okres 2-3 tygodni. Mam więc prośbę do Was, jeśli ktoś z Was słyszałby o jakimś mieszkaniu w Gdańsku lub Sopocie, które właściciele byliby skłonni wynająć mi na taki krótki czas, to proszę o wiadomość :) W przeciwnym razie będę robić dla Was recenzje prosto spod mostu ;)

1 komentarz:

  1. Ja niestety jestem z Wrocławia, więc Ci nie pomogę, mam jedynie znajomych nad morze (ale to w łebie), którzy wynajmują pokoje gościnne (bardzo zadbane i ładne) - na dwa , tzry tygodnie byłoby to idealne, mają neta tam itp. No ale to jest łeba... więc Ciebie to zapewne nie urządza. Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń