Strony

czwartek, 28 lipca 2011

avon aquadelic

Jakiś czas temu w promocji kupiłam paletkę cieni z Avonu, aquadelic. Skusiły mnie głównie piękne, żywe kolory, który w katalogu wyglądały świetnie.
W rzeczywistości są one dość słabo napigmentowane i wyglądają tak:
 Pięknego, koralowo-łososiowego koloru prawie w ogóle nie widać :(
Wygląd paletki z zewnątrz:
 Plusem jest lusterko, ale cienie mają to do siebie, że bardzo się osypują więc po otwarciu paletka wygląda zazwyczaj tak:


 Po nałożeniu żywe kolory stają się nieco stonowane, a po godzinie noszenia z pięknego turkusu robi się jakiś seledynowy. Kolor, który wygląda w paletce na biały,w rzeczywistości ma jakieś żółte drobinki.


Cienie są nietrwałe, osypują się i nie jestem z nich zadowolona. Może ktoś ma jednak inne zdanie na temat tej paletki. Poniżej podaję link do filmiku Ciasteczko25, która użyła tych cieni i wygląda fantastycznie:
 http://www.youtube.com/watch?v=FforWliN-7c

1 komentarz:

  1. ja mam dużo tych cieni z Avonu i jestem nawet zadowolona, ale bez przesady ;) bardzo krótko trzymają mi się na powiekach.

    OdpowiedzUsuń