Strony

sobota, 30 lipca 2011

pudełeczek ciąg dalszy

Wczoraj w Realu udało mi się dokupić dość duże, zamykane pudełko, tej samej firmy co szufladki dostępne teraz w Biedronce. Zmieściłam w nim prawie wszystkie rzadko używane kosmetyki, teraz tylko muszę znaleźć jakieś miejsce na ten wynalazek :) Kolorów było sporo, a cena to niecałe 13zł. Plusem jest przykrywka, która chronić będzie przed kurzem.

 Z kolei dziś w Rossmanie kupiłam oczyszczającą maseczkę firmy Ziaja (cena: 1,49), korektor Synergen Rossmann (w promocji za 6,49) i wodę Beyonce heat, 75ml w promocji za 19,99. Jest to właściwie dezodorant, na pewno jest mniej trwały niż woda perfumowana, ale różnica cenowa między jednym a drugim była dość znaczna. Z tej serii pochodzi też moja ukochana Naomi Campbell Cat deluxe i jestem bardzo zadowolona z jej wydajności i trwałości. Co do samego zapachu, to stosunkowy nowy zapach, jest dość słodki więc nie każdemu może odpowiadać.Polecam jednak wypróbować:)
Nuty zapachowe:
nuta głowy: olejek neroli, brzoskwinia, karaibska magnolia, orchidea
nuta serca: wiciokrzew, piżmo, migdały
nuta bazy: ambra, tonka, sekwoja
Mi ten zapach przypomina trochę Diora, Miss Dior Cherie, który jednak był dla mnie zbyt słodki i przytłaczający. Wolę już Beyonce :)


info z maseczki:

i z korektora:


Opakowanie dość ładne, wygodne, zobaczymy jak będzie się sprawował :) Szczerze mówiąc, to pierwsza rzecz kupiona przeze mnie z tej serii.Mam nadzieję,że okaże się,że to nie tylko tania, ale i dobra rzecz.

1 komentarz:

  1. z tym pudełkiem to dobry pomysł, ja także musze się zaczaić na jakieś pudło/ szufladki itp., bo wszystko trzymam na kilku pułkach w pokoju.

    OdpowiedzUsuń