Strony

niedziela, 24 lipca 2011

ostatnie promocje


 Polecam Waszej uwadze sklep Cubus, który ostatnio ma bardzo fajną promocję. Kupując 2 przecenione rzeczy, trzecią dostaje się za darmo. Promocja obowiązuje do 7 sierpnia po okazaniu smsa, nie pamiętam żebym się gdzieś zapisywała, ale takiego otrzymałam.  Mi niestety nie udało się póki co z niej skorzystać - kupiłam 2 pary przecenionych szortów, ale dzień wcześniej. Do 7 sierpnia jest jednak trochę czasu więc może nadrobię zaległości:) Spodenki kupiłam po 39,90, szczególnie te białe prezentują się bardzo ładnie i jak na szorty - dość elegancko:) Nie należę do najszczuplejszych osób, ale o dziwo szorty te w żaden sposób mnie nie pogrubiają, pasują więc do każdej sylwetki.



 Drobne zakupy z H&M - zestaw do paznokci za 6,90 i błyszczyk w kolorze złotym za 4,90.

Ostatnie cudo zamówiłam na Allegro, z przesyłką zapłaciłam ok.20zł i była to jedna z niższych cen za odżywkę Nail Tek foundation II. Używam jej od tygodnia i na prawdę działa cuda, ale o niej napiszę kiedyś osobny post.

1 komentarz:

  1. białe szorty rzeczywiście wyglądają super :)
    muszę koniecznie isć na jakieś zakupy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń