Strony

piątek, 15 lipca 2011

dzisiejsze zakupy

Szukając prezentu na ślub koleżanki, zaszłam do Rossmanna i Super-Pharm bo mają nowe ulotki promocyjne:) Super-Pharm mnie niestety rozczarował. Chciałam kupić farbę do włosów w zestawie z odżywką, a przy kasie okazało się,że odżywki jeszcze nie doszły. Kupiłam więc zestaw Rimmel - puder stay matte, do którego dołączony był lakier. Mój aparat coś ostatnio szwankuje więc zdjęcia są kiepskiej jakości :(
 Jeśli chodzi o puder, to jest to mój drugi z tej serii. O pierwszym niestety nie mogę się wypowiedzieć bo w dniu kiedy go kupiłam, upuściłam go i rozbił się na milion małych kawałeczków. Z tego co zauważyłam, to chyba coś zmienili bo ten ma znacznie lepszy zapach no i zawiera minerały:) Cena zestawu to 18zł.
W Rossmannie kupiłam pękający lakier do promocji za ok.7zł. Niestety, wszystkie kolory były już przebrane i została tylko zieleń i róż...
Dokupiłam też zwykły, czarny eye-liner Wibo za 7zł. 


Kolczyki kupiłam w Promodzie, przecenione były z 49zł na 9,90. Zdjęcie nie oddaje niestety ich urody, są piękne, mienią się w słońcu, a kryształki mają śliczny odcień różu :)
Warto pobuszować po sklepach bo promocje pewnie niedługo się skończą, a z tego co widzę zaczynają już wchodzić wszędzie nowe kolekcje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz