Strony

środa, 20 lipca 2011

Avon extra lasting



Dziś kilka słów o podkładzie Avon Extra Lasting, który pojawił się niedawno w katalogach. Mój kolor to medium beige. Podkład zawiera 30ml.
Zalety:
- wygodne opakowanie z pompką
- dobrze stapia się ze skórą
- nawilża skórę
- zawiera filtr SPF12
- nie tworzy smug
Wady
- nie matuje
- daje średnie krycie (dla niektórych to zaleta)
- nie daje 18-godzinnej trwałości, którą zapewnia producent

Nie jest to najlepszy podkład, jaki miałam. Nie polecam go do skóry tłustej i mieszanej, ale jeśli ktoś nie ma większych problemów (takich jak świecąca strefa T),to spokojnie może go wypróbować.

2 komentarze:

  1. to prawda kiepski jest tez go mam, krycie zadne, trwalosc moze z 6 godzin i jeszcze zatyka pory:(

    OdpowiedzUsuń
  2. hej,
    piszę w odpowiedzi na twoje pytanie dotyczące solutions pianki i toniku. Jak dla mnie to zmieniło się tylko opakowanie, bo ja nie czuję różnicy między serią starą a nową. Ale głowy za to uciąć sobie nie dam:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń