Strony

niedziela, 10 lipca 2011

nowe ciuszki:)

Chciałabym jeszcze pokazać Wam moje ostatnie nabytki ,,ciuchowe''. Większość z nich pochodzi ze sklepu Cubus, w którym ostatnio można znaleźć wiele ciekawych promocji.

 1. kwiatowa spódniczka, Cubus
cena: 19,90. Dostałam na nią dodatkowo zniżkę 20% bo skorzystałam z jakiejś promocji, chyba z facebooka:) Spódniczka typowo letnia, idealna na plażę i do miasta.

 2. Małe zakupy z H&M. Wielgaśny pierścionek za 19,90 i kolorowe gumki do włosów za ok.6zł.


 3. Tu znów Cubus. Kolczyki - ok.22zł, utwardzacz do paznokci - 7zł. Warto wypróbować, u mnie się sprawdza:)

 4. topy Cubus, po 19,90 (na nie też dostałam -20%)

 5. Sweterek Cubus, cena 50zł. Zdjęcie tego nie oddaje, ale ma na prawdę piękny, seledynowy kolor i nieco bufiaste rękawki.

 6. W Cubusie kupiłam też 2 pary jeansów i dostałam w prezencie torbę na zakupy, której wartość to 19,90.


 7. Słodkie skarpetki z Cubusa, w komplecie za 19,90

8. Niedługo mam ważną rozmowę kwalifikacyjną, kupiłam więc na tę okoliczność marynarkę z Mohito. Była przeceniona, cena na zdjęciu. Uważam,że 120zł to dobra cena, zważywszy że marynarka jest na prawdę dobra gatunkowo i ,,nie kłaczy się'', jak na przykład marynarki z H&M. W porównaniu do szmatowatych marynarek za 150zł, którymi zapchane są teraz sklepy, ta jest na prawdę o niebo lepsza. Poza tym trzeba inwestować w polskie marki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz