Strony

wtorek, 12 lipca 2011

róż Astor




Jakiś czas temu kupiłam na Allegro trójkolorowy róż Astor, Perfect blush. Róż nie był duży, ale dość wydajny, niestety kilka dni temu rozsypał mi się i nie za bardzo chciało mi się go sklejać i wymyślać inne cuda. Ponieważ to nie pierwszy raz, kiedy zdarza mi się podobny wypadek, wszystkie tego typu odpadki wrzucam do pudełka po kremie. Służą mi później jako puder albo róż, a dzięki wymieszaniu różnych kolorków, można uzyskać całkiem fajny efekt. Jak widać na trzecim zdjęciu, kolor różu jest bardzo naturalny, pastelowy, co pozwala na ładne wykończenie makijażu bez efektu policzków jak u klauna:) Efekt był bardzo subtelny więc jeśli ktoś lubi takie makijaże, to polecam. Róż dostępny jest w czterech odcieniach.
Zalety:
- efekt nawilżający, pielęgnujący
- subtelne, naturalne wykończenie
- cena (przynajmniej ta na Allegro, ja zapłaciłam za ten róż 7zł. W sklepach może on być o wiele droższy)
- 3 kolory, a nie jeden
 Wady:
- brak lusterka i aplikatora, chociaż mi to akurat nie przeszkadza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz