Strony

wtorek, 12 lipca 2011

matująca baza AA


Niedawno kupiłam matującą beztłuszczową bazę pod makijaż AA. Kosztowała ok.15zł w Rossmannie. Jej pojemność to 30ml. Baza ta przeznaczona jest do cery tłustej i mieszanej. Baza ma wygładzić skórę i nadać jej matowe wykończenie. Poza tym, jak każda baza, ma utrwalić nasz makijaż, co jest szczególnie ważne, szczególnie o tej porze roku. Niestety, ja nieco się zawiodłam. Producent obiecywał wiele rzeczy, a jak dla mnie cudów nie ma. Będę używać jej nadal, może z czasem zmienię o niej zdanie. Baza przeznaczona jest dla kobiet powyżej 20-tego roku życia.
Zalety:
- bezbarwna konsystencja, która doskonale stapia się z podkładem. Można robić makijaż od razu po nałożeniu bazy ponieważ nie pozostawia ona żadnych grudek
- ma pH neutralne dla skóry
- można jej używać przy cerze wrażliwej i alergicznej
- bazę można również stosować bez makijażu, aby zmatowić cerę
- dobra cena
- działa odświeżająco, może poprzez swój zapach - trochę przypomina ogórkowy :)
Wady:
- w moim przypadku nie matuje skóry, a na tym najbardziej mi zależało


Skład: aqua, propylene glycol,glycerin, cyclopentasiloxane, aluminium starch octenylsuccinate, niacinamide, dimethicone, dimthicone crosspolymer, butylene glycol, ammonium acryloyldimethyltaurate/VP copolymer, phenoxyethanol, panthenol, parfum, allantoin, caprylyl glycol, carbomer, acrylate/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, Enantia chlorantha extract, oleanolic acid, ethylhexylglycerin, Aloe barbadensis extract

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz