Strony

piątek, 8 lipca 2011

moje dzisiejsze zakupy

 Dziś wybrałam się na małe zakupy i kupiłam kilka rzeczy bo w sklepach są teraz na prawdę ciekawe promocje. Zachęcam wszystkich do odwiedzenia najbliższych HM'ów - do niedzieli jest tam promocja, że kupując 3 przecenione rzeczy, trzecią, najtańszą masz za darmo:)



 1. naszyjnik ze sklepu Promod, kupiony w promocji z 49,90 za jedyne 20zł. Wstążka jest tak długa, że może spokojnie zostać użyty jako pasek.


2. gorsetowa bluzeczka kupiona w H&M - przeceniona z 99 na 30zł. Na plecach zapinana na haftki, jak przy biustonoszu.


 3. Sukienka ze sklepu Promod. Pierwotnie kosztowała 199zł, ja za nią zapłaciłam 59,90. Na żywo wygląda o wiele lepiej, pasuje na wiele okazji :)


 4. Biustonosz z HM, przeceniony z 49,90 na 30zł. Ja skorzystałam z promocji 1 rzecz gratis więc właśnie ten produkt dostałam za darmo:) Biustonosz wykonany z organicznej bawełny.


 5. Sandałki z HM, kupione za 40zł. Buty z H&M'u służą mi zazwyczaj tylko jeden sezon, ale za tę cenę warto. Póki co bardzo wygodne:)


6. Wracając weszłam do sklepu Parfois, gdzie bywam rzadko ze względu na dość wysokie ceny i nieprzyjemne panie ;) Tym razem udało mi się kupić ciekawy pierścionek, przeceniony z 30 na 15zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz