Strony

sobota, 30 lipca 2011

Oriflame, Giordani Gold, Nocturne

Nie są to nowe cienie, ale warto coś o nich napisać póki jeszcze ich używam:) W serii Giordani Gold znajduje się kilka tego typu paletek, ja mam wszystkie, ale te są chyba moje ulubione. W paletce Nocturne znajdziemy 4 pastelowe, letnie kolory, które ładnie się rozprowadzają i dobrze ze sobą współgrają. Paletka wygląda bardzo ładnie i elegancko. Ja mam swoją ponad rok i widać na niej tylko niewielkie zarysowania.

 W środku ma lusterko, 2 aplikatory i przykrywkę, która chroni lusterko przed pobrudzeniem i przed rozsypywaniem się cieni.

 Próbowałam uchwycić kolory, ale mój aparat kiepsko sobie z tym poradził. W rzeczywistości są dużo ładniejsze.




Cienie zawierają krzemionkę i mikę, dzięki czemu kolor jest intensywny, głęboki. Ich jedyna wada to osypywanie się, ale da się przeżyć :) Bardzo długo utrzymują się na powiece. Jedne z lepszych cieni, jakie miałam.
Pojemność: 4 x 1g
cena:kupione w promocji za ok.40zł.

1 komentarz:

  1. hej,
    jaka precyzyjna kreska:) na dodatek kolorek bardzo mi się podoba:-) super!

    OdpowiedzUsuń