Strony

poniedziałek, 11 lipca 2011

lakier Sally Hansen


Dziś chciałabym pokazać Wam lakier Sally Hansen Advanced  hard as nails.  Lakier zawiera nylon i retinol, które mają utwardzać i wzmacniać paznokcie. Pojemność to aż 13ml, jak dla mnie za dużo bo nigdy nie zużywam tak dużych lakierów. Lakier jest bardzo jasny, aby było go nieco bardziej widać, musiałam nałożyć aż 3 warstwy. Ładnie się mieni i długo utrzymuje na paznokciach. Nie odpryskiwał mi się więc mogę go Wam polecić. Będę polować na inne kolory bo osobiście wolę nieco ciemniejsze paznokcie. Mój odcień:81.

Informacje z portalu Wizaz:
,,Lakier zawierający nylon, który uszczelnia płytkę paznokcia i wyrównuje ją oraz retinol, który zatrzymuje w paznokciu wilgoć. Paznokcie są mocniejsze i gładsze. Manikiur trzyma się przez 7-10 dni.
Skład: Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Propyl Acetate, Nitrocellulose, Tosylamide/Formaldehyde Resin, Dibutyl Phthalate, Isopropyl Alcohol, Tosylamide/Epoxy Resin, Camphor, Stearalkonium Hectorite, stearalkonium Bentonite, Benzophenone-1, Amyl acetate, Nylon-66, Water, Butylene Glycol, Saccharomyces/Copper Ferment Carthamus, Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Linum Usitalissimum (linseed) Seed Extract, Cyclomethicone, Dimethiconol, Ethylhexyl Cocoate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Retinol, Lecithin, Glycolipids, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Hydrolyzed Soy Protein.
May also contain: Polyethylene Terepthalate
May contain: Guanine, Mica, Bismuth Oxychloride, titanium Dioxide, Iron Oxides, Ferric Ferrocyanide, Yellow 5 Lake, Red 6 Lake, Red 34 Lake, Aluminium Powder, Yellow 11, Violet 2

Cena: 26 zł / 13 ml'' (ja swój kupiłam oczywiście o wiele taniej - zajrzyjcie na Paatal)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz