Strony

środa, 13 lipca 2011

moje dzisiejsze zakupy

Cały dzień spędziłam z przyjaciółką na zakupach, niestety nie znalazłam nic ciekawego oprócz odżywki do włosów z Super-Pharm i kilku rzeczy z apteki. Może kiedyś napiszę o nich recenzję. Oto co kupiłam:
1. odżywka Biovax w sprayu, do włosów wypadających. Gratis w opakowaniu znalazłam maseczkę do włosów. Cena: 14,99


2. krem specjalistyczny do cery trądzikowej, cena:ok. 6zł
cynk w tabletkach, cena: ok.5zł
mydło do cery trądzikowej, cena: ok.6zł

 3. tonik AA do cery trądzikowej, cena: ok.15zł
płyn micelarny AA, cena: ok.13zł

4. krem do paznokci, cena: 8zł (kupiony w aptece, ale ma być dostępny teraz w Super-Pharm)

 5. herbatki: z bratkiem za 4,50zł i czerwona za 3zł
Jak widzicie, większość z tych rzeczy przeznaczona jest do cery trądzikowej. Ja nigdy nie miałam problemów z cerą, aż do teraz. W momencie kiedy odstawiłam pigułki antykoncepcyjne, z moją cerą zaczęły się dziać straszne rzeczy. Zaczęła się przetłuszczać, błyszczeć i pojawiły się na niej wypryski. Ponieważ kosmetyki z drogerii nie pomogły, zdecydowałam się zajrzeć do apteki i zobaczymy, czy to pomoże. Brałam też tabletki cera nova, ale nie polecam ich - w moim przypadku nie poprawiły mojej cery w żaden sposób. Co do herbatek, to ta z bratkiem pomaga właśnie przy problemach z trądzikiem. O dziwo, nie jest nawet taka straszna w smaku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz