Strony

sobota, 9 lipca 2011

peeling

Niedawno zamówiłam ze sklepu Paatal sporo kosmetyków, które teraz wypróbowuję. Jednym z nich jest peeling Beautifully delicious, z kokosem i masłem shea. Wygląda on tak:


Za 200 ml zapłaciłam ok.8zł więc niewiele. Peeling jest gęsty, możemy go używać bez obawy, że połowa nam wypadnie pod prysznicem. Trzeba przyznać,że ma piękny zapach - ja osobiście uwielbiam wszystkie kosmetyki kokosowe. Początkowo byłam nim więc zachwycona. Niestety pod wpływem wody, peeling pozostawił mi na skórze tłustą warstwę, której później nie mogłam domyć. Nie było to przyjemne uczucie, czułam się ,,oblepiona'' tym produktem i długo nie mogłam się go pozbyć. Następnego dnia moja skóra była jednak rzeczywiście miękka i nawilżona. Produkt ten ma więc swoje plusy i minusy. Polecam go osobom o suchej skórze albo takim, które chcą go używać tylko na noc.
Plusy:
- cena
- zapach
- konstystencja
- zmiękcza i wygładza skórę
- dobrze peelinguje
Minusy
- dostępność (tylko w paatal więc trzeba płacić za przesyłkę)
- pozostawia na skórze tłustą powłokę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz