Strony

wtorek, 26 lipca 2011

wtorkowe zakupy :)

Miałam iść z kolegą wymienić marynarkę, a skończyło się jak zawsze...
Zacznę od zakupów kosmetycznych, czyli od wizyty w Rossmannie:
 kupiłam tu szampon do włosów puszących się, który ma je prostować - za ok.9zł (400ml), szczegóły znajdziecie niżej
puder dodający włosom objętości got2b - 15zł, w promocji
i mydełko w płynie za 4,50, którego używam non stop, zmieniam jedynie zapachy
 instrukcja używania pudru do włosów :) nie ukrywam, że skusiły mnie pozytywne opinie na forach i Waszych blogach. Moje włosy są często nieco ,,oklapnięte'', mam nadzieję, że ten produkt sobie z nimi poradzi
 poniżej info z nowego szamponu:
 i jego skład:

Kolejne zakupy są ciuchowe:) Tę sukienkę kupiłam w Mohito. Uważam, że ma piękny wzór i dobrą długość - do kolan. Czuję się w niej bardzo wygodnie i swobodnie:) 
 Skusiła mnie też cena. Nie zapłaciłabym za nią 170zł, ale 60 jest ok :)

Skorzystałam też z promocji w Cubusie, o której pisałam ostatnio - kupując 3 przecenione rzeczy, trzecia jest za darmo. Promocja obowiązuje po okazaniu smsa, ale pani w sklepie nie wymagała żebym jej go pokazywała więc teoretycznie może z niej skorzystać każdy. Dość trudno było mi znaleźć 3 przecenione rzeczy ponieważ w cubusie kupuję dość często i większość rzeczy, które mi się podoba, po prostu już mam. Plułam sobie w brodę, że kupiłam tam ostatnio 2 pary szortów bo teraz dostałabym dodatkowo jakiś produkt gratis, no ale niestety. Znalazłam za to:
biustonosz w panterkę, ostatnio lubię takie wzory :D
cena: 19,90

spódnicę, również za 19,90 


i dłuuuugi sweterek, idealny na jesień za 39,90

Za te 3 rzeczy zapłaciłam ok.59zł więc jestem bardzo zadowolona:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz