Strony

niedziela, 28 sierpnia 2011

lakier eveline colour instant

Kolejny lakier Eveline, kupiony w biedronce. Kolor wyglądał ślicznie, niestety sprawiał więcej problemów co jego fioletowy odpowiednik.
pojemność - 12 ml
cena - w promocji 3,49zł


Nie będę się rozpisywać na temat tego lakieru bo większość napisałam już przy recenzji fioletowego odcienia z tej serii. Jeśli chodzi o kolor, który mam obecnie, to musiałam użyć aż 4 warstw żeby uzyskać kolor z buteleczki. Lakier okazał się bardzo rzadki, ciężko było go rozprowadzić. Malowanie trwało strasznie długo, głównie ze względu na bardzo słaby kolor, który za nic nie chciał wyjść. Poza tym cztery warstwy nie chciały tak szybko wyschnąć. Na pewno nie skuszę się na inne kolory. Nie polecam, chyba że komuś bardzo podoba się kolor i chce się przemęczyć z malowaniem i dłuuugim wysychaniem :)

3 komentarze:

  1. ładny ale jak na 4 warstwy to za duzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde ja wczoraj byłam w Biedronce i u mnie nie sprzedają takich lakierów :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego koloru nie mam, ale wygląda nieźle. Niestety lakiery z Eveline są OKROPNE pod względem ilości warstw. Nie raz trzeba nałożyć 3 by to to jakoś wyglądało ;/ Nie lubię tych lakierów, strata pieniędzy!

    OdpowiedzUsuń