Strony

środa, 3 sierpnia 2011

maseczka Bielenda

W poniedziałek dostałam od Basi z bloga http://basia8212.blogspot.com/ nagrody z rozdania. Wśród nich była bioorganiczna maseczka Bielendy z serii Eco care, z zieloną glinką:




Maseczka idealnie pasowała do opisu mojej cery ponieważ przeznaczona jest dla osób z cerą mieszaną, tłustą i trądzikową.
Z Wizażu: ,,Usuwa obumarłe komórki naskórka, nagromadzone zanieczyszczenia oraz nadmiar sebum. Zapobiega powstawaniu zmarszczek. Doskonale odżywia, ujędrnia, poprawia elastyczność zwiotczałej skóry oraz wyrównuje koloryt szarej, pozbawionej blasku cery.

Skład: Aqua (Water), Kaolin, Glycerin, Talc, Urea, CI 77891 (Titanium Dioxide), Glyceryl Polyacrylate, Undecylenamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Cinnamonum Zaylanicum (Cinnamon) Bark Extract, Viola Tricolor Extract, Camelia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Thymus Vulgaris (Thyme) Extract, Polyacrylamide/C13-14 Isoparaffin/Laureth-7, Sodium Lactate, Quercus Robur (Oak) Bark Extract, Illite (Green Clay), Polysorbate 20, Magnesium Aluminium Silicate, Cellulose Gum, Allantoin, Triclosan, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propoylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Coumarin, Limonene, CI 77288 (Dichromium Trioxide).''


Pojemność: 2x5ml
Jak dla mnie, rewelacja :) Maseczka przyjemnie pachnie, jakby mydełkiem albo kadzidłem, a zapach utrzymuje się na buzi jeszcze po zmyciu. Jest dość gęsta i wydajna. Nałożyłam grubą warstwę na twarz i nie zużyłam nawet jednej saszetki do końca. Skóra była po niej oczyszczona, pory zwężone. Szkoda, że nie ma większych wersji tej maseczki, np. w tubce. Na pewno kupię ją gdy tylko znajdę w jakimś sklepie. Polecam :)

3 komentarze:

  1. jest swietny, ale pol roku meczylams ie zzatynymi porami niewiedzialam z czego to jest a jak odstwailam podklad nagle zaczęło schodzic, a tak to ma same plusy, ale nie zawsze Tobie moze zatykac co mi zatyka:)
    nigdy nie mialam z tym problemu zadne tak mi nie robil, a ten tak:(

    a maseczki nie mialam, jakso tego nie uzywam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszelkie maseczki do twarzy! I każda recenzja maseczki mnie cieszy:) dziekuję:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący blog jak i posty ;)
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń