Strony

sobota, 27 sierpnia 2011

maseczka antycelluitowa Renew you, Montagne Jeunesse

Dziś użyłam po raz pierwszy maseczkę antycelluitową, zamówioną już jakiś czas temu w sklepie Paa Tal. Saszetka była dość spora, zużyłam jej połowę. Okrężnymi ruchami rozprowadziłam produkt na łydkach i udach i po piętnastu minutach spłukałam ciepłą wodą.
pojemność - 30 ml
cena - 2,50zł





Maseczka ma pomarańczowy kolor i zawiera w sobie ścierające drobinki, tak jak w peelingu. Dość szybko zasycha na nogach, zapach ma trochę owocowy, a trochę pachnie lekarstwem. Nie jest jednak drażniący.
Obietnice producenta:
,,Maska działa oczyszczająco i detoksykująco.
Wspomaga wyszczuplanie, wygładza skórę oraz działa odżywczo i nawilżająco.
Zawarty w składzie maseczki Grejpfrut i Imbir pobudza krążenie wpływając korzystnie na wyszczuplenie twoich nóg
Główne zalety maseczki:
- głęboko oczyszcza
- zwalcza nadmiar tkanki tłuszczowej
– likwiduje zmiany cellulitowe
– ujędrnia i uelastycznia'' (informacje ze strony Paa Tal).
Produkt możecie kupić tu: http://paatal.pl/pielegnacja_ciala/preparaty_wyszczuplajace/montagne_jeunesse_antycelulitowa_maseczka_wyszczuplajaca_30ml.html

Dość sceptycznie podchodzę do tego typu produktów. Uważam, że żaden kosmetyk nie pomoże na celluit bo potrzebna jest odpowiednia dieta i przede wszystkim - dużo ruchu. Zawsze jednak skuszę się na jakiś produkt tego typu, tu dodatkowo przekonała mnie cena: 2,50zł na pewno nie będzie mi szkoda, nawet jeśli produkt okaże się bublem :) Na szczęście, tak do końca bublem nie jest. Oczywiście celluit w cudowny sposób nie zniknie z naszych nóg, ale maseczka ma kilka innych zalet. Po kilkuminutowym masażu zauważyłam, że moje uda są znacznie jędrniejsze, a skóra na nich wygładzona, co pewnie jest zaletą ścierających, pomarańczowych drobinek. Mi ta maseczka zastąpiła peeling i właśnie tak będę ją traktować. Jest to świetnie rozwiązanie gdy się spieszymy i chcemy szybko poprawić wygląd naszych nóg. Po takim masażu możemy wklepać w nogi jakiś brązujący balsam i efekt na pewno będzie bardzo zadowalający :) Ja po takim masażu mam zamiar wybrać się za chwilę na plażę bo coś czuję, że to ostatnie chwile lata. W Gdańsku jest gorąco i trzeba to wykorzystać. Dziś odbieram z paczkomatu paczuszkę z Paa Tal, na pewno pokażę Wam co kupiłam. Miłego weekendu wszystkim życzę :)

2 komentarze:

  1. pomoże gdy stosuje sie odpowiednia diete, uprawia sport i mase ksometryków, ale to trzeba robic codziennie a nie wszystkim sie chce podobno banki sa genialne na cellulit pomaga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam takiego problemu z celulitem. Och, co za szczęście ;D

    OdpowiedzUsuń