Strony

wtorek, 2 sierpnia 2011

Sally hansen, advanced hard as nails

O tych lakierach już pisałam, tym razem przedstawię Wam kolor caramel macchiato.
Z Wizażu: ,,Lakier zawierający nylon, który uszczelnia płytkę paznokcia i wyrównuje ją oraz retinol, który zatrzymuje w paznokciu wilgoć.''



Zalety:
- dobrze kryje
- wygodnie się rozprowadza
- wzmacnia paznokcie
- precyzyjny pędzelek

Wady:
w przypadku tego lakieru jedyną wadą jest akurat opakowanie, a konkretnie pędzelek, z którego schodzi kolor. Nie jest to jednak nic ważnego i taki drobiazg na pewno nie zaważy na moim przywiązaniu do lakierów Sally Hansen :)
Dodatkowo wadą może być cena - regularna to ok.26zł. Ja swój kupiłam w promocji więc jeszcze bardziej jestem zadowolona :)

1 komentarz:

  1. Ja również mam ten lakier w tym samym kolorze :) jestem z niego bardzo zadowolona bo mam go juz 2 lata a on nadal nie jest gesty :) u mnie tez schodzi farba z pedzelka :(

    OdpowiedzUsuń