Strony

sobota, 13 sierpnia 2011

pękające lakiery lovely

Jakiś czas temu kupiłam zielony pękający lakier z Lovely (na zdjęciu wygląda bardziej jak niebieski, ale jest zielony). Niedawno dokupiłam jeszcze srebrny. To moje pierwsze tego typu lakiery i przydałoby mi się jeszcze trochę wprawy bo wzorki nie do końca wychodzą mi takie, jakie powinny być.
Ich cena bez promocji to 9zł za 8,5ml. Lakiery dostępne są m.in. w Rossmannie.



 Pod lakierem pękającym mam seledynowy The one, o którym pisałam niedawno.

 Srebrny lakier pękający jest dość słabo widoczny. Użyłam go na czerwony lakier z Marizy.
Zalety tych lakierów:
- cena, chyba najtańszy tego typu lakier, z jakim się spotkałam
- bogaty wybór kolorów - widziałam jeszcze niebieski, różowy, biały, żółty i czarny

Minusy:
- zbyt szybko wysycha, czasami nie zdążę pomalować całego paznokcia, a już pęka i wtedy wzorek jest nieciekawy
- źle się aplikuje

Na srebrnym lakierze raczej skończę. Nie zamierzam dokupować więcej ,,pękaczy'', poza tym coś czuję,że moda na nie niedługo minie (albo nawet już minęła).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz