Strony

wtorek, 16 sierpnia 2011

moje dzisiejsze paznokcie - avon luxe lavender

Dziś na fioletowo :) oto jak prezentuje się kolor luxe lavender z Avonu:

pojemność: 12 ml
cena: kupiony w promocji za ok.12zł
Zalety:
- trwały
- bardzo wygodny pędzelek
- dobrze się rozprowadza
- nie zasycha (niektóre kolory mam już bardzo długo i nic złego się z nimi nie dzieje)

Wady:
- średnie krycie, potrzebne 2 warstwy
- jak dla mnie, za duża buteleczka. Wolę mniejsze lakiery, ale dla niektórych taka pojemność może być zaletą więc tu się nie upieram :)
- dosyć wolno schnie
- cena

10 komentarzy:

  1. dokladnie taka seria niby dobra a tak nie jest a kolor i paznokcie piekne, przepiekny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten kolorek ;)
    kiedyś się zastanawiałam nad zakupem tego i jeszcze peppermint, ciągle są 'do wykończenia' i ciągle ich nie zamawiam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny lakier
    zapraszam do siebie
    http://joanna-palej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz to większość lakierów trzeba nakładać podwójnie ;/
    A kolor ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny lakier!
    nie używałam jeszcze tych z avona, ale wyglądają na naprawdę fajne - ten kolor dobrze widać na paznokciach. fakt, napisałaś, że potrzeba dwóch warstw, no ale i tak efektownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dokaldnie nie polecam:)tego balsamu

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczny kolor lakieru:) milutko tu u ciebie. obserwujemy?:)

    http://miscellaneouss93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno temu zraziłam się do tej marki i cały czas ciężko mi to zaufanie odbudować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor :) A cena jest adekwatna do wielkości buteleczki :) Cena też nie jest wysoka :) Zawsze można kupić lakier za 4 zł który po godzinie odpryśnie (ja ostatnio byłam taka inteligentna ze kupiłam taki lakier bo odobał mi się kolor :) )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolne schnięcie przeżyję przy takim kolorze! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń