Strony

niedziela, 14 sierpnia 2011

rozświetlacze oriflame

Dziś kilka słów o palecie rozświetlaczy Oriflame - reveal kit.
Paletka składa się z trzech kolorów w odcieniu różu i beżu. Każdy z nich ma pojemność 1g.
Cena: 29,90 (w promocji można dostać za 19,90)





Mam cerę mieszaną więc nie używam tej paletki do rozświetlenia twarzy bo w moim przypadku nie wygląda to dobrze. Rozświetlacz ten służy mi tylko i wyłącznie do ukrycia cieni pod oczami i rozjaśnienia miejsca przy oku. Nie wiem,czy nadaje się do czegoś więcej. Produkt ma nieciekawą konsystencję, łatwo się zbiera i tworzy grudki. Kosmetyk ciężko się nakłada, zarówno pędzelkiem, jak i palcami. Plusem jest pudełeczko, które pomimo licznych przygód nadal się trzyma i nie pęka :) Jednego z kolorów w ogóle nie widać i nie mam pojęcia co z nim zrobić - jako baza pod cienie raczej się nie sprawdzi. Ogólnie pieniądze wyrzucone w błoto, ale tak bywa.

Dziś byłam na jarmarku dominikańskim, udało mi się odwiedzić stoiska Perfecty i Ziaji. Było też sporo firm kosmetycznych, o których nigdy wcześniej nie słyszałam. Ceny raczej wyższe niż w drogeriach, nie kupiłam więc nic z kosmetyków. Zaopatrzyłam się za to w pyszny miodek z wanilią i pomarańczą, będzie idealny na zimę. A do tego przyprawy z różnych stron świata.

Chciałabym polecić Wam też film, który obejrzałam wczoraj: ,,Pożyczony narzeczony''
Jeśli ktoś szuka czegoś lekkiego, z dobrym zakończeniem, to jest wart obejrzenia :)

1 komentarz: