Strony

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

moje pierwsze rozdanie

W ramach reklamy mojego nowego bloga (który ma niecały miesiąc), postanowiłam zorganizować małe rozdanie.
Aby wziąć w nim udział trzeba:
1. być obserwatorem tego bloga
2. napisać w komentarzu pod tym postem swój adres mailowy
3. można, ale nie trzeba, dodać informację o rozdaniu na swoim blogu. Będą za to dodatkowe losy:)

Nagrody póki co dość skromne, może jeszcze coś dorzucę:

oczywiście, wszystko jest nowe:)

Rozdanie odbędzie się, gdy weźmie w nim udział min. 20 osób.
Pisać możecie do 8 sierpnia (do końca dnia). Zwycięzcę wylosuję w moje urodziny, 9 sierpnia :) Jeśli nie uzbiera się 20 osób, to może przedłużę ten termin. Powodzenia! :)

1 komentarz:

  1. obserwuję już dawno :) mój e-mal : karola4@onet.pl
    wiem, że trochę spóźnione, ale jak widzę brak komentarzy, więc może jeszcze aktualne :)

    OdpowiedzUsuń